Photo Set

sassy-gay-justice:

"You’d struggle to pour water out of a boot with the instructions on the heel"

God DAMN thats some Shakespearean shit right there

(via genderghosts)

Source: iraffiruse
Photo Set
Photo Set

818-polo:

This shit is fucking comedy lol

(via zachfaust)

Source: liamspookyfedora
Photo
Photo
Photo Set

zachfaust:

lastseasonsloser:

misha-let-me-touch-your-assbutt:

mishasminions:

IT’S BECAUSE THEY’RE FRED & DAPHNE

FUCK YOU AND YOUR BITTER JEALOUS LONELINESS HOWARD STERN

YES SO GOOD!!!!!

They are literally my favorite couple

Source: s-gellar
Text

mymumhasbrokenlegs:

What started out as a short story about people having a marker war accidentally turned serious.

This is why I don’t write for fun.

Source: mymumhasbrokenlegs
Text

supernatural-tardis:

i had a crush on this guy and i decided to pull a Pavlov on him by offering him whenever i saw him  this brand of candy he seemed to really like and after a while whenever he saw me he got excited for a second then you could see his expression shift to wondering the why the hell was he so happy to see me and i swear it was the evilest thing but also the most hilarious i made a guy like me by conditioning him into associating me to a candy he liked

Be afraid of psych students, friends. Be very afraid.

(via ikimaru)

Source: supernatural-tardis
Photo Set

thebluelip-blondie:

thetallblacknerd:

digital-joker:

billybatsonandjameshowlettsbro:

lillyloves-23:

highlights

another reason to love mark

FUCK ALL Y’ALL. MARK THE MVP

markruffalo, you are a benevolent god amongst ignorant mortals and you have my everlasting admiration, good sir.

They really tryna piss him off? Did they not see Avengers?

I don’t watch sci fi movies but I truly fucks with Mark Ruffalo

(via genderghosts)

Source: alexsummres
Photo

life-writer: everyone should see this movie ヽ(○´∀`)ノ♪

(via princess-mononoke)

Source: life-writer
Photo

astronomifier:

rachelhaimowitz:

obsessionisaperfume:

deadcatwithaflamethrower:

queensimia:

palavenblues:

holy shit there is a name for it

Well damn. Explains a lot.

Suddenly I understand some of my fan base a LOT better.  That is Awesome. 

"holy shit there is a name for it" was my reaction before I even scrolled down to the comments.

I just need to keep reblogging this because I cannot even begin to tell you how profound a feeling of YES and THIS and THERE IS A WORD FOR ME OMG I get every time I see this, and I hope it helps others too.

seriously, anytime you see a post with a comment saying “theres a name for it?!” reblog that post because even if it doesnt apply to you any of your followers could be waiting for that revelation.

(via genderghosts)

Source:
Text

hedwig-dordt:

luaren:

things that are sex shaming -

  • "she’s a sl-t for having all that sex"
  • "girls shouldn’t wear tank tops to school because it is distracting"
  • "that skin tight dress means she’s asking for it"
things that are not sex shaming -
  • "I would prefer to not see a stranger’s butt"
  • "I do not want to hear explicit details about your sex life"
there’s a difference between sex shaming and wanting sexual security

It’s kinda sad we have explain these things, but here we are

(via mymumhasbrokenlegs)

Source: luaren
Text

anartisticanomaly:

phantomcat94:

meefling:

You Aren’t Boring I Just Suck At Conversations I’m Sorry: a novel by me

I’m Not Ignoring You I Just Don’t Know What To Say: a sequel by me

I Feel Like I have Nothing Interesting To Say So I Don’t Say Anything At All And I’m Really Sorry Don’t Stop Talking To Me: the trilogy.

(via geothebio)

Source: meefling
Photo Set

izayas-dick:

terrabellum:

 sekra:

The room came to be known as Starks Secret Stash of Steve.

Steve was the only one who didn’t know about it.

image

oMG

(via geothebio)

Source: sekra
Photo

wintry-mix:

Getting ready for our first OWL (Our Whole Lives) comprehensive sex ed class with the middle school youth group. Best ministry I do all year!

(via fuckyeahsexeducation)

Source: wintry-mix